Monday, February 14, 2011

Kehilangan insan bernama abang....

>>> Adik beradik ku semakin berkurang dari 12 orang jd 10....
    masa aku xsempat ag dpt  bercakap aku dah kehilangan seorang...aku xsempat pn nk mengenalinya...
   dan...sekarang...masa aku dah terlebih pndai bercakap..aku kehilangan seorang lg abg...
   yg pasti dlu aku selalu gaduh dgn die..huhu..aku nie keras kepala ckit..xdgr kate...jd gtu ar...
   bile die dah xdop...ia jd sbgai peringatan kpda kte..bhwa kte semua pasti akn kembali kepada Pencipta kte...
   aku doakn semoga roh abg2 ku dicucuri rahmat...semoga Allah tempatkn mereka bersama solihin ..             Ameen ....aku sayang sgt kt family aku...Ya Rabb..jgn lah Engkau pecah belahkn kami...
  satukan lah hati2 kami Ya Rabb...semoga kami menjadi satu keluarga yg harmoni...Ameen Ya Rabbal Alamin...<<<

No comments:

Post a Comment